FUCK ART, I WANT TO DANCE!

Igår var jag hos Agnes och bakade pepparkakor med glasyr. glasyr är knepigt men we made it happen.
Ruskigt snygga. Sen blev det ruskigt dålig långfilm på fyran, vin och nu-smyger-vi-bakom-huset rökpauser.
Sen relationsprat och en god natts sömn. Ingarö är spännande.

Idag på morgonen var allt bara jobbigt men nu är det inte upp till mej.

Idag såg filmen "I shot Andy Warhol" Väldigt intressant och kvinnan som spelade Valerie(?) var helt underbar.
Jag blev förälskad på ett äckligt sätt. Sen åkte jag och Silje+sällskap och köpte Indienskor.
Fast det var bara jag som köpte skor, resten köpte annat. Det här är ett tråkigt och informativt inlägg.
Förlåt, men jag är trött.

I morgon så åker karln min till Goa och vi kommer inte ses på tre veckor. Jag kommer gå upp i atomer av diverse otillfredställda lustar. Jag ska åka till honom nu och ladda upp med lööööv....

Nu äntligen vet jag hur min tatuering kommer att se ut.Det gör mej glad.
Nu återstår bara cashen. Det gör mej ledsen igen.
Bidrag någon?


Vi har ett PM att skriva klart som ska vara klart på torsdag, när vi slutar. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Det ska handla om 1900-tals konst. Jag vill inte ha mer konstprojekt!
Konst och Hitler är det ändå vi får lära oss om här på Fryshuset gymnasium.
Ibland blir man bara trött. (rubriken hittade jag skriven på en t-shirt i en tidning, så kreativ är jag inte)

I Indien finns det bara stark mat så jag kommer bli smal.
Jag är ett äckel som viker mej för ideal.

(Det var inte meningen att det skulle rimma,)

Jag är trött och ledsen och längtar någonstans.
I morgon ska vi julpyssla. Kanske längtar jag dit.
Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: ms stuber

jag tycker du är så bra.
mitt hår är så fult.
jag ska åka och köpa en ny hårfärg nu.
för den jag köpte vid lunchtid är för mörk.
jag hatar att man blir ful istället för snygg när man som mest behöver vara snygg och att jag bryr mig så himla mycket men vafan snart är det vår tone då super vi.
(då också)

vill du sova hos mig imorgon?

2007-12-18 @ 18:23:52
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: ms stuber

det tycker jag låter bra, jag menade imorgon imorgon, alltså onsdag, jag ska ta massa sprutor och nu har jag färgat om, får se hur det blir men jag är glad hur det än blir.
vi kan prata imorgon, tar med min rarebareexemkräm så får vi se hur vi gör.
jag har teater till åtta, men jag vet inte om jag ska gå..

2007-12-18 @ 21:09:12
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0