Hejdå, nu åker jag bort till Indien och kommer inte hem på 15 dagar!

Om 1 timme är det julafton. Klockan är 11 och datumet är den 23 december.
Om fyra timmar och 20 minuter så ringer min klocka 03:20 och jag ska gå upp och resa i cirka 11 timmar.
Jag har med mej 7 böcker, 17 par trosor,3 behåar, 2 kjolar, 1 par shorts, ett par badbyxor, 1 bikini, 8 linnen och ett antal andra saker jag behöver.
Jag är glad.
Jag slipper jul.
Jag skipper nyårsångest.
Jag slipper kyla.

Fast o andra sidan så lär jag bli magsjuk.
Det lär det vara värt

Det skulle jag nog bli i Sverige också men av stora mängder alkohol som konsumeras under lovet.
Både den här Onsdagen och Torsdagen(Klassfesten) Var farliga för mej.
På onsdagen var jag,Stuber och Dan på Baba sonic, vlket var stört roligt tills slutet av kvällen.
Jag hade tappat bort alla och stod alldeles borttappad och blossade ledsamt på en lika ensam cigarett när det kom fram ett gäng klassiska högstadiemobbare och kallade mej emo. Då blev jag ännu lessnare.
Sen drog någon i mina snören på mössan och sa "Isbjörn" Då var det nog. Jag gick iväg. Fast sen hittade mina vänner mej som var snälla och sen sov dom hos mej och Dan pratade massa strunt när jag och Agnes ville sova.
Det gjorde ingenting.
Sen på torsdagen var jag bakfullast i universum(Det är ingen överdrift) och var hemma från avslutningen.
Sen på kvällen så kom klassen hit och var finast och roligast som vanligt. Sen drog vi ut och så gick folk och jag gick, och så tappade jag bort alla igen. Då skrev jag det här smset till Hugo(som är i Goa):
"Jag är full och
alla har lämnat
mej. Jag är sur
och arg. Nu åker
jag tunnelbana.
Ledsen.Livet
suger."

Sen åkte jag hem och sov. Sen på morgonen så värkte både hjärtat och levern men framför allt huvudet.
På kvällen kom Agnes över och vi såg på typ 300 avsnitt av Greys anatomy. Då sög inte livet alls.

Vad jag ville komma fram till iaf, är att min lever kommer må bra av 15 dagar i Indien med min moder.
Och jag. Jag ska bli brun som en pepparkaka och knastrig som en julgran.

Nu kom min moder in och var jätte jätte arg på att jag inte sover än. Så nu ska jag sova.
Klockan är 23:15.
Over and out
och
puss och kram, jag ska åka flygplan!

Kommentarer
Postat av: agnes

jag hade glömt att dan höll på och prata, juste ja. han ville liksom inte tystna. jag tror jag somnade till slut. stackars dan.
ha det kul i indien din gamla hagga, skicka vykort och undvik att bli magsjuk så står jag för nyårsångesten.
over and out. stuber.

2007-12-23 @ 23:20:21
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: agnes

blä. kom tillbaka nu.

2007-12-30 @ 13:14:41
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0