How deep is your love?

Jag är fortfarande cpförkyld. Dan har en teori om att om man är tillräckligt mycket av någonting(typ förkyld) så överskuggar det allt annat man kan vara.(typ glad, sur, bakfull) Man är helt enkelt bara förkyld. Thats it.
Igår var jag, Dan och Anton hemma hos mej och käkade godis, chips, drack folköl och kollade på Idol. Den Coola vs Den Glada. Jag hejade på Den Coola. Men man kan inte alltid vinna. Sen åkte vi till Hanna och chillade och drack öl. Det var mysigt värre. Och så vaknar man återigen upp i Antons lila Pimpsoffa med en sprängande huvudärk och dödslängtan. (fast egentligen inte) Jag var iaf förkyld.

Nu är Kusin och Stefan här och spelar data och gitarr som vanligt. Anton var en ängel och brände andra säsongen av Heroes till mej så ikväll blir det Heroesmaraton med Hugo:)

Jag längtar till Indien.

Kommentarer
Postat av: agge-bagge

jag längtar till lyckligare dagar.
läste ut harry inatt. det känns tomt.
jag hatar det sista kapitlet.

2007-12-09 @ 11:49:32
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: Bloggowner

jag vet hur det känns.
Sista kapitlet var för amrikanskt tycker jag men
jag blev glad iaf.

2007-12-09 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0