I morgon börjar jag.

Nu var det typ jätte länge sen jag skrev. Det gör ingenting.
Jag har varit upptagen. Med Harry. Jag läste hela dagen igår. Nu är boken slut men jag är glad för Harry skull.
Idag så hade jag skolångest och utan-busskort-ångest och stannade i sängen till klockan två. Nu har jag ännu mer skolångest för att jag har missat en dag. Jag var borta i fredags också, Fan,
Och pengarångest har jag såklart med. I söndags så var jag och Hugo bakfyllespontana och gick o åt kinamatbuffé för pengar vi verkligen inte hade. Det går inte bra för mej just nu. Fast jag har en dosa med bubbeltape POP-POP som jag öppnar ibland och luktar i. Då känns allt lite bättre.
I morgon ska jag pistol-mot-tinning-plugga. Jag vill verkligen fixa skolan. Jag vet inte vad det är med mej men jag kan inte förmå mej till att göra alla uppgifter jag har. Nu ska jag verkligen göra det. På riktigt, slippa ångesten,

I morgon börjar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0