Jelly pong pong

Idag har mycket hänt och kännts under dagen mina kära läsare.
Dagen började med ett starkt hat mos SL, hatet byttes i skolan med kärlek till klasskamrater. Vi hade rep i tre timmar varav ungerfär 2 minuter jag faktiskt repade. Resten av tiden sysselsatte jag mej med en uppdaterad version av Quadro pop(stavfel?)  på Elias mobil och att spela heilball, nu med självaste Elias. Heilball är när man kastar/fångar bollen i en pågående heilning. Vi har väldigt politiskt korrekta internskämt i min klass.
Sen efter denna intressanta dag så åkte jag hem med tvärbanan och är hungrigast men min trötta moder vill inte laga mat så vi går till den lokala resturangen och äter istället. Vår frid stör dock av dom inhemska alkolisterna som känner sej ensamma och vill ha någon att prata med aka min trötta moder. Obehagligt men dom blev vänligt men bestämmt utslängda då min trötta moder gav servitören en blick som sa: "Hjälp" Kort och gott.

Nu är jag hemma och mätt och belåten med en spinnande tjock harkatt i knät.
Ska plugga ismer. Men frågan som kvarstår är ändå, vad är konst?

(Eller min och Dans version; Var är chipsen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0