Kenny Starfighter och stolthet

Kenny Starfighter ska bli film och jag ska bli lycklig.
Idag var det luciatåg i skolan, musikklasserna sjöng fint och sen kom våra dansare och dansade skiten ut luciorna. Jag var så stolt så mitt hjärta erigerade några centimeter. och min penis.
Nu sa Emelie att min blogg är rolig. Tack Emelie, nu blev jag glad.
du är fin.



Nu ska vi kanske gå och äta risgrynsgröt. Jag ogillar risgrynsgröt.
Fast vi fick jättelussebullar efter luciartåget och jag åt tre stycken så jag är mätt. It's all good.

Jag blev medlem på facebook igår och idag känner jag både stark ångest och ånger.
Annars mår jag bra.
Var hemma hos mormor igår med broder och Märta, min lilla kusin. Vi bakade och lekte kurra gömma och
jag och Leo fick matchande armband med stora hjärtan på. Jag älskar mitt armband. 

Nu ska alla gå, jag följer grypptrycket.
Sen ska jag röka på rasten också.
Det är coolt.

Kommentarer
Postat av: nadja

jag kommer ihåg den tiden då man inte sa johan rheborg när man refererade till honom, utan kenny starfighter.

2007-12-14 @ 00:03:24
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0