Marilyn, nostalgi och ensamheten.

Jag lyssnar på Marilyn Monroe och mår som en prins, en hästprins.
Igår var jätte härlig, Fick middag på indisk resturang och sen drack vi öl och blev to drunk to fuck.
Idag fick vi café frukost med fuccatia och latte. Jag känner mej som ett lyxluder and I like it.

Sen började han jobba och jag åkte hem och skulle diska man fastnade i nedladdningsträsket där jag försälskade mej i Marilyn medans jag raidade Stubers bdb och snodde massa bilder. Jag ska lägga upp dom som betyder något för mej i brist på annan aktivitet.
 
Den här bilden kanske inte betyder sådär skitmycket men den är så jäkla snygg! Agnes fotar alltid fint alltså.
Som den här tex, Dan på café. Jätte fin. jag gillar Dan.

Det här är kanske den ända bilden på mej och karln min. Fan vad gulliga man kan vara!;)
Här är man  I N T E  gullig. Jag och Debbie på Sziget festival,
första morgonen. jag bjuder på den.
Det blir mycket Ungernbilder nu, här har vi stuber alias Mia i Pulp Fiction.
Kommunistbaren Marxim
.
från föreställningen "jag kpte aldrig dom där röda skorna" förra året. Jag och Sara A.
Silje är vild. samma kväll blev det tequilarace och Jessica kastade in mej i Rasmus lillebrors fotölj
så jag fick en jättebula och stolen gick sönder. (fast det var när silje skulle sitta i den)
Mina musörhängen jag fick av Agnes, den ängeln. Jag älskar dom.
Monologföreställningen i 2an. Emelie som "Äckliga Lennart" Min hjälte.
På marxim. Dricker en orgasm. Härlig kväll.
Återigen Budapest, Ungern. Här världens mysigaste bar. Jag vill verkligen tillbaka. sen regnade det massor. Det gjorde ingeting. Men nu räcker det verkligen.

Nu ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: nadja

1. åh, marilyn är så fin att lyssna på!
2. teaterbilderna fick mig verkligen att sakna att spela teater..
3. älska budapest alltså!

2007-12-15 @ 22:31:10
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: agge-bagge

jag tycker om bilderna.
då var allt bra. eller nästan.
nu ska det bli bättre.
och snart är sommaren här!!

2007-12-17 @ 12:23:44
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0