Såhär intressant är jag.

Frukost idag:
1 kopp the med för mycket socker samt en skvätt mjölk
1 halv chiabatta macka med smör och skinka
3 vändstekta lätt saltade ägg

Idag blir det teater och ikväll ska jag äta middag hos pappa. Sen ska jag plugga.
Faktiskt.

Igår natt masserade Hugo min nacke tills jag kunde vrida på huvudet igen. Det var snällt.
Jag ska läsa om Harry Potter och bli sådär nördigt lycklig igen.

Sara är inte här och vi har projektarbetsmöte. Jag vill inte gå själv igen så jag går nog inte alls.

I helgen så vill jag träffa Anton och Dan. Vill verkligen.
Förra helgen så var jag, Agnes och Hugo + Hugos vänner på hemmafest. vi gick på byggarbetarställngarna, drack öl och dansade. Jag hade kul.

Nu kanske jag ska gör någonting produktivt.

Kommentarer
Postat av: nadja

harry potter

2007-12-06 @ 18:21:52
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0