Show me the monkey

Ikväll ska min karl bjuda mej på middag. En riktig klänning/kavaj dejt. Det tycker jag om.
Sen ska vi nog ut men hittils är det bara min käre vän Agnes Stuber som vill med.
Eller bara och bara. Jag är mycket glad och tacksam för den kvinnans närvaro.
Jag har inga andra vänner. Eller jo, några till men dom är upptagna och viktiga en kväll som denna och det tycker vi inte om. Jag har fått en peng av min mamma.
Trallala.


Jag är jätte uttråkad och har fått reda på att en kompis är jätte sur på mej och lär har varit det ett tag
och jag förstår verkligen inte varför. Hon vill inte säga heller, det var tydligen "för mycket"
Jag har inte gjort henne något såvitt jag vet.  Men man vet aldrig.

Nu bangade Agnes, den sorgerskan.
Det gör ingenting, jag tror allt ordnar sej med mänskligheten ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0