Bye bye profilax för alltid

Idag och igår spelade vi upp våran profilax(föda barn-kurs) på gymnasiemässan. Den har vi spelat säkert 300 gånger och det känns fint att vi aldrig aldrig kommer att behöva göra den igen.Fast lite sorgligt också... Vi saknade Lovisa som var hemma i hög feber, den stackarn. Hon har såndär energi som verkligen piggar upp,även om hon har feber:) Det gick bra ändå fast ljudet krånglade. Ikväll så blr det inflyttningsfest hos Hanna och Andy och sen eventuellt Harrys för att fira NillePille med några klasskompisar. trevligt trevligt.

Nu ska jag o mor min kolla present till far min, som fyller jättegammal i morgon. Då blir det tårta minsann.
Jag gillar tårta. Och fint väder. idag är det jätte härkigt väder och jag vet att jag är medelålders nu. Men ändå. När jag sitter ute inlindad i min varma halsduk och isbjörnsmössa och känner solen värma mitt ansikte känner jag mej som en stor rund mjuk varm boll. Det är fint. Jag mår bra,

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för dom fina orden men jag kan säga att idag har energin inte riktigt existrat alls eftersom att febern steg rejält inatt. Men va bra att det funkade iaf :D Synd att jag missade den sista sista gången.

2007-11-17 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0