casting, hejdå mobilen och diverse.

Idag var jag, Silje och Jessie på våran första reklamfilmscasting. För munvatten som tar bort äcklig andedräkt.
Hurra liksom. Fast jag vill verkligen ha den, lönen var på 20000 spänn. Det är lätt värt att förnedra sej i tv för så mycket pengar. Fast det gick sjukt dåligt för mej och säkert 100 pers sökte rollerna(det var två, en som gurglar och en som snackar) Jag vill ha gurgel rollen. Så jävla värt att stå och gurgla i 10 sekunder och sen bli rik.
Fast jag har inga förhoppningar direkt. Mend det  var en hyfsat spännande upplevelse i varje fall.

Nu klockan elva på kvällen så ska jag vara hos min karl och äta lussekatter, det har han lovat.
Jag gillar lussekatter. Och min karl.

I morgon så blir det klippklipp - hejdå håret!
Ska bli hyfsat spännande det med.
Sen så var det tydligen två filmauditions på våran skola. Det ska man ju gå på med.
Och sen så ska jag hem till Emelie i klassen på en gammal hederlig tjejmiddag...Eller så var det på lördag.
Hur som helst så ser jag fram emot det.

Nu ska jag gnälla också. Jag tappade bort min mobil för två dagar sen, klantarsel som jag är.
Jag kan inte leva utan min mobil, det är som att förlora en vital kroppsdel. Som en arm eller ett ben.
Eller en njure. Nu kommer jag bli isolerad och ensam i resten av mitt liv.
Det tycker jag är tråkigt.

Nu känner jag att det här inlägget blev alldeles för informativt.
Men jag är för trött för att göra något åt saken.
Har haft samma vidriga mardröm två gånger på en vecka nu,senast i natt.
Som tur var lyckades jag vakna den här gången men var sen för rädd för att somna om, så jag låg och lästa till runt fyra på morgonen. Idag lyckades jag somna mitt under pågående rep
( Dom repade alltså en scen jag inte var med i)
och jag väcktes av att jag hade dräglat i min urringning. Då kände jag med både sexig och smart. Såklart.

men men, i morgon är en annan dag och för att citera min käre vän silje:
Livet suger men det är rätt gött ändå.

Tack och hej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0