En nykter månad

Precis, från och med idag börjar en ovanlig månad i mitt liv. Jag ska inte låta en droppe alkohol komma över mina läppar hade jag tänkt. Det kanske inte är så konstigt att inte dricka på en månad men jag har vant mej vid att gå ut varje helg och festa åtminstonde en dag av två möjliga sen i åttan Alla mina vänner gör det. Alltså kommer jag nu tappa kontakten med 90% av dom, då jag inte lär gå ut med dom eftersom jag tycker att det är jävligt jobbigt att vara nykter när alla andra är fylledrägg. Fast det kanske jag kommer göra så småningom, vem vet. Det ska bli spännande i varje fall.

Idag ska alla till Harrys (eller alla och alla, några i varje fall) men jag ska stanna hemma med min pojkvän och kolla på film som det ansvarsfulla kvinnodjur jag numera är. Det var det.

Vi har fått manus till vår slutproduktion nu, Den goda människan från sezuan av Berthold Brecht. Har inte lyckats ta mej igenom hela än men är på god väg. jag tror det kan bli riktigt bra. Jag ska bara lära mej storyn så.


fsdjfsköhlkaaaaaaaaaa.

Leo var på begravningen idag. Det kan inte ha varit lätt, men han fixade det säkert bra.

Min bror är en fin människa. Jag vet det.

kkkkkdopjfephjäsjs.......................................................Hästkista.
Jag har tråkigt, väntar på att Hugo ska komma hit.....................................................
Idag köpte jag en söt klänning för hälften av mina matpengar. Det var jättereapris, bara femtio spänn.
Jag lär ta ett kort o lägga upp...

Det är så kul o vara hemma hos farsan och sitta på den här datorn för jag har hur mycket gamla kort sparade här ifrån typ åttan. Det är så fascinerande o kolla igenom dom
.Här har vi tex. jag och Amanda någon gång i början på nian skulle jag tro.

 Balen...När vi var P4 på riktigt.
från vänster: Paddan, Pyret, Pysen och Pöket:)
Härliga tider.

Ung och oförstörd

Och, slutligen, Tone fyller 16, staring Hugo, Tone och Antons första fylla:)

Nu ska jag steka ett ägg till.
Eller tre.

Bara Över


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan va snygg du var med det där blonda håret och snelugg, supertone :D

2007-11-11 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0