( )

Idag har jag:
1. Diskat världens största disk så jag fick sådär randiga fingrar man får när man har badat för länge
2.Sett En vampyrs bekännelser
3.
Ätit soppa

Kanske världens mest händelserika dag. Igår så kollade jag på klockan senast tre så jag antar att jag inte somnade före halv fyra, därav mitt beslut att inte gå upp när klockan ringde.
Egentligen skulle jag ha pluggat men jag ville verkligen verkligen inte.

Fast på onsdag ska jag vara både snäll och duktig. Jag ska jobba på mammas jobb efter skolan och sen ska agnes med vänner komma hem till mej innan vi ska gå ut för agnes blir arton:)
Fast jag ska inte dricka. Jag ska vara duktig och ansvarstagande.


Jag är uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0