God morgon tröttheten

Nu är klockan 08.09 och jag har märkt att jag har gjort det till en vana att sätta mej framfr datorn på morgonen,om jag inte är försoven.(Det brukar jag ju iofs göra också) Det är trevligt att göra lite frukost och värma på kaffe och sätta sej o kolla igenom bilddagboken och läsa lte bloggar.
Fast det skulle jag ju inte skriva om, nej nej. Jag har har nu haft den tredja drömmen i min drömserie Mardrömm-där-folk-säger-till-mej-att-jag-aldrig-kommer-att-vakna-upp-eftersom-jag-redan-är-vaken. Drömmen varierar i miljöer och vilka människor som säger åt mej att jag är vaken. Ikväll var det Dan,på en tunnelbana och i en hall på en fest i frankrike. Hugo hade gett mej tipset att räkna mina fingrar och tår, då dom ska vara fler än normalt i drömmar,så det gjorde jag. Drog av mina stickade yllevantar och räknade till 1,2,3,4,5,6 fingrar på varje hand.
Tack Hugo. Sen slog jag mej i slowmotion tills jag lyckades vakna. Då var klockan runt halv 3 och jag satte mej upp i sägen och läste till kanske fyra på morgonen. Då lyckades jag inte hålla mej vaken längre och jag somnade,och drömde ,tack och lov, inte mer den natten,
Så, God morgon tröttheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0