Good stuff

GOOD STUFF:
1.Igår kom Agnes förbi lite hastigt och gav mej två fruktansvärt söta örhängen föreställande möss som hon hade gjort själv. Min kamera saknar för tillfället batterier men så fort jag fixar det så ska jag fota dom o lägga upp:) Jag blev glad.
2.Jag fick rollen jag ville ha i slutproduktionen, Fru Yang. Det känns skitbra. Jag blev jätte glad.
3.Mamma hjälpte mej att komma på en vad jag ska rita på min propagandaaffish för kommunismen under andra världskriget i Sovjetunionen. Jag blev glad.
4.Idag är det den 15de och jag ska få lön. Jag blir glad av lön.
5.Jessica är frisk som en nötkärna.

Idag har jag alltså fem saker att glädjas över. Som jag vet nu.Säkert fler.
Tyvärr har jag också några tråkigheter att inte glädjas över som att Silje har flugit iväg till London och Sara den rara är influensasjuk. Och jag är sjukt förkyld.

Men annars lever liket.

Jag bangar förresten på nykterhetsgrejen. Det är för kallt för att vara nykter.
Annan gång.

Nu ska jag springa till tväris om 30 min.
Skulle kunna sminka mej men det är så onödigt när man är förkyld och ögonen rinner hela tiden...
Nej, nu tog det stopp.
Puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0