I got my hair

På fredag ska jag klippa av mej allt hår på hårgänget. Mamma är en ängel och betalar.
Det ska bli kort och blont. Jag orkar inte hålla på o färga längre så det här blir finemang. De ska bli spännande att bli korthårig igen, men Hugo lär inte gilla det:(

Jag har fått lite perukdille och skulle inte banga på att skaffa en. Tradera är farligt, dom har massa peruker för under 200 spänn,som man kan köpa på buttericks för mycket mer. Jag ska nog dit o testa några i morgon och om dom passar så köper jag samma på tradera, haha.
Antingen vill jag ha en med långt mörkt lockigt hår lite som kontrast till det korta blonda. Eller en knallrosa page.
Åh, nu mår jag bra.
Och nästa onsdag ska vi ut o shejka när pengarna rullar in:)
Nu ska jag åka till Karln min.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0