"I natt har jag blivigt tio år äldre"

Igår så färgade jag håret i en ton som kallades askblond. Vad tror ni resultatet blev kära läsare?
Jo, grått. Sen så skulle jag färga om det, blondare liksom. Vad blev det då kära läsare?
Jo, ljusgrått. Och jag har cirka 100 kronor kvar på studiebidraget. Och en maskerad att gå på, en middag/Spelning och en utekväll som jag behöver lägga pengar på. Det är inte lätt att vara fattig och gråhårig.
Vad gör jag, Färgar håret så det kanske blir någorlunda normalt eller super ner mej så pass att jag glömmer bort hur jag ser ut. Nej, det är inte lätt när det är svårt.

(Rubriken är en replik ifrån Tre Systrar som vi spelade i skolan)

I morse så sov jag och Hugo till Klockan ett. Det var en stört skön sömn.
Nu ska jag ge min kille lite kärlek.
Över och allt.
överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0