I'm The Swedish polarbear.

Nu är höstlovet slut. Det känns bra på ett sätt. Min lever håller på att ge upp känns det som. Jag har inte sovigt hemma på fem dagar, varit full och tvingat pojken min att låta mej däcka hos honom,
Han är så snäll när jag är ett drägg som bara visar min värsta sida. När min personliget slutar och alkoholen tar vid. Jag har upptäckt att ibland när jag är riktigt jävla full så hamnar min mentala ålder på runt fyra. Jag slutar ta ansvar för någonting och beter mej förjävligt. Vad säger det om mej liksom? Å andra sidan vill jag inte ta ansvar för något när jag är nykter heller så. Jag vill inte vara vuxen, jag klarar inte av det. Ska man vara vuxen när man är arton? Jag känner mej mer som ett barn är någonsin. Fan, jag är så trött på allt ibland. Det är lustigt hur man kan vara så ensam med så mycket människor runt sej.
Nej, jag måste skärpa mej. Ta tag i skolan, i mej själv, sluta dricka ett tag.
Nu ska jag sluta vara emo. förlåt.


(nu drog jag ett streck över det dåliga.)


Jag och mamma (den glada lilla studsbollen) åker till Indien på Julafton:)
Där är det varmt och man får äta massa fisk och baada.
Det ska bli så skönt att slippa fira jul hemma, Fast jag vet att jag blir jätte irriterad på mamma efter några dagar,
men det är värt att vara lite sur om man slipper snöslask och kyla.

Och så kommer jag vara tvungen att dra ner på rökningen katastrofalt. Hon vet ju att jag röker, men jag har bara sagt att det händer när jag är på fest och liknande. Jag vill inte att hon ska bli så besviken på mej.
Men det är väl bra i cansersyfte.

Vi ska döpa om katten från Yatzy Katse Kamikaze Kanske Yakuzzi till Ztampe. Med Z. Han ser ut som en tjock Hare.
Jag skulle lägga upp en bild men Dom har ändrat på sidan så jag förstår inte hur man lägger upp bilder nu,
Det är tråkigt, för jag har också en bild där jag ser ut som en Isbjörn.

Nu ska jag gå o lägga mej och försöka sluta tänka självdestruktivt för en gångs skull.
hejdå.


(Grattis Silje, arton år förresten!)


Kommentarer
Postat av: bror

neej, jag kommer iaf kalla katten för stampeman. Med inspiration från calle tornés två katter (stolpeman och wasabiman).

2007-11-05 @ 17:35:18
Postat av: Silje

Tack!
Och jag sa ju att dte var Kamikaze, inte Kamizake som du påstod igår!!! ;P

2007-11-08 @ 21:59:03
URL: http://shakee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0