La vita é bella

Livet är verkligen underbart, visst,men jag tänker klaga ändå.
Jag är cpförkyld.
Jag har cp-pre-mensverk i ryggen.
Det är iskallt ute.
Jag har bihåleinflammation(det fick jag veta av Operah)
Jag ska till en ny psykdoktor.
Jag sa till alla att jag skulle vara nykter i en månads tid.

Fuck it! Jag mår piss, det är vinter, skandinaver dricker sprit av en anledning!
På fredag ska jag supa skallen av mej precis som alla kloka människor jag känner gör.

Nu har jag slutat klaga. Nu ska jag fokusera på det fina i livet. La vita é bella - Livet är underbart
Vi ska få roller till slutproduktionen i morgon:)
Det är spännande. Jag hoppas jag får något bra. Eller hoppas jag på att få något dåligt?
Det vet man aldrig.

På lördag ska jag på inflyttningsfest hos Hanna. Det blir nog roligt.
lär skriva mer sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0