Note to self och dåliga val

I morgon klockan halv ett så ska jag möta sara i slussen.
Det ska kag komma ihåg.

I helgen har dom dåliga valen styrt. I fredags var jag på Göta ark med Emelie, Dan, Sara den rara och Jessie men valde att dra o möta Stefan o co i Gamla stan med Dan o Emelie. Dåligt val nr 1.
Vi hade Anton och Kusin med oss som är jätte härliga med dessvärre minderåriga så vi drog omkring hela kvällen och kom inte in någonstans. Jag åkte hem till Hugo.
På lördagen så var jag på inflyttningsfesten hos Hanna som var helt sjukt lyckad och jag hade skittrevligt. Dock hade jag och Agnes bestämmt att vi skulle åka in till stan vid tolvtiden och dra till Harrys och fira Nille.
Dåligt val nr 2.Väl framme i slussen efter en jävligt kul bussresa med öl och sällskap så får vi reda på att Rasmus och Nille har blivigt utslängda från Harrys och ska hem. Så då har vi alltså lämnat den jävligt roliga festen för ingenting. Jag åker hem till Hugo.


Nu kom hela släkten in i rummet. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0