Wasting time and space

Nu när jag sitter här och försöker fördriva tiden innan jag ska till skolan så ser jag ett medelande på myspace från Jessica som jag känner måste visas upp. Det är så fint liksom

Tack för din kommentar på min bild! kom precis hem och äter en rostad macka efter våran kväll vid medis! Jag blir så glad över att du säger så, för jag känner mig så ofta ful, och känner mig alltid som en flodhäst, och nu e jag full o då talar man sanning, tack tone, jag älskar dig så myckert, du är faktiskt en av mina allra allra bästa vänner, jag är så glad över att du är min vän, för du tar alltid med dig mig på alla möjliga roliga saker, och jag är alltid hembjuden på olika rolgia fester. Tack tone för att du är en sån fin vän! Kärlek, din jessica

Förlåt Jessica i förhand. Men det är så fint bara.
Och detsamma.


Och så ska jag lägga in några bilder som är ganska fina.
Jag kom på hur man gjorde:)


Jag är en isbjörn.

Sara är het
image35
fatcat deluxe

Över och away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0