Bang bang, they shot me down, bang bang.

Jag fick nyss lön. 500 spänn för lite. Helt sjukt, dom har snuvat mej på 500 spänn. Säger att jag har jobbat 12 timmar när jag har jobbat 20. Jag är så jävla arg. Vet inte vad jag ska göra. Sure,det är bara pengar, men jag behöver för fan pengar! Jag jobbade inte precis av ren godhet och kärlek till företaget. Jävla...Jag är så förbannad så jag skakar.


Ca en halvtimme senare:
Efter jag skrev inlägget över satt jag i min hall en kvart och var arg. Sen ringde jag hugo som tålmodigt förklarade att jag antagligen kommer få betalt för mina resterande 8 timar nästa månad (han sa också varför men det har jag glömt) Då kände jag mej lite dum. Fast Hugo gjorde mej glad igen♥. Så nu ska jag hoppa i badet. Sen åka tillbaka till skolan och ha uppspel för föräldrar o diverse löst folk. Det ska bli jätte kul, vi hade redovisningsuppspel igår och alla var så duktiga så mitt hjärta expanderade minst 2 centimeter. Jag kände inte att jag kom in i min roll ordentligt så det var tråkigt men idag ska det bli revansh(felstavning skulle jag tro) Sen blir det fika och sen ska jag hem och hämta dricka och byta om till min fina connexgula väst, åka till sumpan och fäästa.

Måste komma ihåg att köpa batterier och föreviga mina klasskamrater.
Förhoppningsvis kommer bilder upp i morgon!

Btw så pratade jag med min konst lärare Hans idag om Hästkista mysteriet.
Hans trodde att det var en kista där man hade sadlar och annat hästtillbehör.
Tack för din teori nr 6 Hans!

Nej nu får det vara nog. Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mitt hjärta blev fan oxå större, alla var superduper :D

2007-10-27 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0