fatcat, catfat and the shoes are in my possesion!

Idag ska jag, Sara den rara och Danus af anus fotas på modelhouse. Jag lovade sara igår under ölens influens. Det är fusk. Fast det kanske blir kul. Jessica fotades igår och fotografen blev helt till sej och vill ha med henne i sin privata portfolio och på modelhouses hemsida och katalog och grejor.  Jävla snygging alltså.

Igår var jag,Dan, Jessie, Hanna och Agnes på någon krog i sthlm och drack öl. Det var mucho nice och jag blir så stolt när jag tänker på hur graciöst agnes smet förbi leggningen och kunde helt ostört ängna sej åt minderårigt drickande. På natten sen sov Dan i min extrasäng och vi hade djupa samtal om feminism och diverse. Jag frågade moder min nu på morgonen om hon stördes av att vi pratade men hon sa att det enda som var irriterade var vi lät så fruktansvärt engagerade men att hon inte kunde höra ett ord.

Igår löpte jag också skorna. Så vackra och smärtfullt smärtfulla (jag vill verkligen understryka smärtan)
Jag har nästan aldrig högklackat så mina fötter hade gråten i halsen redan efter en halvtimmer. I slutet av kvällen så bar Dan mej några meter och jag var så innerligt tacksam. Sen i slussen så hittade han mej ett par skor som bara var några nummer för stora och så sköna så jag vet inte vad.

Fast jag älskar fortfarande skorna. I always will..
...Du och jag,vi träffades en gång i en dröm, lalala,lalalalallalalalalaaaa......

I fredags så var det som sagt klassfest. Klassfest med mellanstadiedisco, tryckare, godis, alohol, improvisationslekar(som pga alkoholen många gånger fick en obscen ton) och hangout i lekplatsen utanför.
Jävla esteter som har teaterimprovisation på våra fester. men kul var det. Lite bilder:
(silje, man måste trycka på dom så blir dom större)

             
Sil-yeah, Stiff unt Razz

Hot summer girl 87. Emelie the transa

Jessie, allas vår tyska ölflicka.

Tryckare...

Jag vet inte vem som har gruppbilderna, jag tror det är emma, hon som ser så nöjd ut på tryckarbilden.
Informera mej någon!'

Fast nu ska jag nog väcka Dan, han sover så sött. Ha!
Eller så gör jag frukost,
Eather way,
Nu ska jag gå. Puss på alla.


Kommentarer
Postat av: dubbelfitta

troru jae dum eller??

2007-11-02 @ 21:10:26
Postat av: Hästkista

ja...lite kanske.
Men söt.
fast mest dum.
Eller dum är väl fel ord,
mer....blond.
Fast rödhårig.
aja. du fattar.(fittar,höhö)

2007-11-03 @ 16:42:43
URL: http://marmotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0