Framtid

jävla fitta alltså. Jag ska sluta på jobbet, insåg hur mycket jag verkligen avskyr det. Att ringa o störa människor o försöka pracka på dom skit dom inte har bett om. Eller ringa någon stackars tant och behöva fråga om hon åker utomlands ofta för att få svaret att hon knappt går utanför dörren.
Jag vill inte det. Nu kom jag hem och berättade det för mamma och vi började snacka om min framtid.
Jävla framtid, jag har inte planerat någonting om min framtid. Jag har fan inte ens trott att jag skulle ha någon.
Man går i skolan för att förberea sej för en högre klass, sen går man en högre klass för att förbereda sej för en högra klass och så fortsätter det så till gymnasiet där man förbereder sej för arbetslivet, om man nu kan får ett arbete överhuvudtaget. Sen så får man nån skit som man hatar för att få pengar till en utbildning som ändå kommer att leda till arbetslöshet om man inte satsar med hela sitt hjärta på någonting. Men vem fan vet vad man vill göra efter gymnasiet? Inte jag iaf. Och även om jag tänkte satsa stenhårt på en skådespelarkarriär, hur stor är den chansen liksom? Jag blir så jävla trött ibland. Det är det mitt jävla jobb gör med mej, överjävligt trött i huvudet. Och onödigt röksugen.

Tre inlägg på en dag. Tja, ibland behövs det.


Kommentarer
Postat av: N

Gillar din blogg också Tone.

2007-10-23 @ 15:16:40
URL: http://nemonemo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0