I'm with the band

Om jag skulle starta ett hiphopband så skulle vi heta små pojkar i stora kläder
fast det blir ju lite fel för att...jag är ju inte pojke. alls.

Nu sitter jag på antons pimpsoffa och skriver. I rummet har vi också anton på synt och kusin på gitarr,
Oh vad det är fint när dom spelar dom små musikanterna. Igår var vi hos stefan. Min mor hade rätt.
Stefans fader är galen. På riktigt. men gästvnlig och snäll. men galen. Det var iaf en kul tillställning. och med kul menar jag berusad. Eller det gör jag ju inte. Den var ju kul. och berusad.
Nu gör anton sälljud på synten. Det är fint.

Anton och kusin och stefan har startat ett deathmetalband som heter Rotting hourse corpse
Kanske världens bästa band. Med pojkbandssång. Hur fint som helst verkligen. Dom finns på myspace.
(nu gör jag reklam)

Idag är det perfetkt bakfylleväder. Sådär mulet och lite kyligt. Allmänt tråkigt höstväder.
Man vill bara gå ut och kylas ner och friskas upp. Det är värst att vara bakfull på en jättefin sommardag. massa ungar ute som skriker, tryckande svettig värme. solljus som sticker en i ögonen. usch bush säger jag bara.
Nu blev pojkarna väldans intresserade om vad jag skriver. så nu ska jag avslöja alla deras hemligheter haha!
(nej det ska jag inte men nu blev ni rädda va)

På mitt jobb så är intresserad ett negativt ord. Jag blir så trött av att sälja sälja sälja hela tiden. Eller säljer gör jag ju iofs inte så mycket, men själva pressen. sälj sälj sälj sälj sälj sälj!
Jag ville leva i ett bondsamhälle där man gör sina egna varor och sen byter med varandra och alla lever i harmoni och kärlek. suck. jag är en sån jävla hippie,jag vet.

nej nu ska jag göra någonting produktivt. nu ljög jag igen. jag ska inte göra någonting alls.
över och ut. och in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0