Take me dancing tonight

Nu är jag nydushad och fräsh. Jag hade en dröm en gång där Lovisa i klassen tipsade mej om att borsta tänderna i dushen. Så nu testade jag det. Det är kul.

Jag är så sjukt sugen på att dra ut o dansa. Jag hade party för mej själv här. Gogol Bordello o Stooges på högsta volym. Om jag får lön den 25e så ska jag ut o dansa. Eller föst dricka. Sen dansa. Jag är för uptight för att dansa nykter.

Jag tror att mycke skit spolas bort när man dushar och badar. Alltså inte bara på kroppen då utan att man "renas"
i huvudet också. Nu är jag astaggad. Som taggtråd fast mjukare.


När jag kommer hem ska jag antingen plugga eller kolla på heroes.

Det lär bli heroes. Anton brände första säsongen till mej.

(det kanske jag redan har skrivigt)


fdajkfhscngsdgfxjA! - Lite så känner jag. Jag vill,vill,vill något!
Jag brukar ha den känslan. Att bara vilja något, men att inte veta vad.

Nu ska jag gå på riktigt. Äta kyckling o keso.
Hejdå

Fast jag är verkligen inte sugen på kött.
Jag gör äggröra istället...nej, stekt ägg.
mums.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0