Två listor och jag vill dansa plus en jävligt snygg bild.

Klockan är 10:04 och jag har försovigt mej listan över saker som är dåligt:
1.Jag har försovigt mej och idag skulle Annika ta med sej bullar till Bögmötet och det missar jag
2.Jag måste städa mitt rum
3.Jessie kanske är hjärtsjuk vilket är helt jätte jobbigt och onödigt
4. Busmor som låter hela tiden då hon letar efter kattugarna som tanten tog. Stackars katt
Klockan är 10:12 och jag har försovigt mej listan över saker som är bra:
1Jag kan äntligen mina repliker i tre systrar. Praktiskt taget iaf,
2.Pappa har skänkt mej 200 kronor för att han inte hittade mej en present i frankrike. Snacka om pappas flicka.
3.Hugo
4.Jag har lena ben då jag äntligen hade råd o köpa rakhyvlar
5.I morgon är det fredag.

Jag funtar på att ta mina slantar och gå o dansa någonstans. Jag älskar att dansa, men jag vill vara i min underbara lilla värld själv när jag dansar, inte få något creep med halvfjong bakom mej som gör den Oh så klassiska "juckdansen". Jag vill på Madness konsert... Jag har hakat upp mej på madness. Det gör ingenting.
(Just nu kom jag på att jag ska skippa Bögmötet för jag kommer ändå alldeles för sent. Jag går direkt till teater och Ohhh vad skönt det känns!) Vet någon var man ska gå där det inte råder parningsdans? Eller hur man undviker att hamna i den situationen? Jag funderar på en jätte skylt med texten "Jag vill inte ligga"
Men det är ju lite jobbigt att släpa omkring på en skylt hela kvällen skulle jag tro.


Jag är bara tvungen (fast tvungen är jag ju faktiskt inte)
att lägga upp den här bilden på Amanda som "utgångspunkten" i våran mini föreställning
om Problembaserat lärande som vi spelade på Forum för Edsjälar.
Lite bodage inspererat dådär.

Nu ska jag gå o göra lunch. kanske äggröra?
att beropå Äggröra så ska jag fika med Agnes idag, Agnes är en fin människa som var med på sziget festivalen
i Ungerna. Agnes är ungersk och kan prata ungerska. Det är coolt. Agnes är cool.
stuber.bilddagboken.se

Nu ska jag göra ägg. Puss på er alla och kärlek till folket
och alla munkarna i burma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0