Working girl och plugg o dubbelfitta

Först skrev jag ett jätte långt och bra och fint inlägg. Sen sa datorn
"haha! Du trodde väl inte att det skulle publiceras va! Nu ska jag radera det ha ha ha!
Jag blev ledsen. väntade några dagar men sen tog jag mod till mej och skrev samma inlägg igen(fast bättre)
Då när jag trycka på spara och publicera-knappen så tänkte datorn lömskt
"Nu när hon ska publicera sitt inlägg så ska jag helt enkelt sluta fungera och skylla på att jag inte har några batterier bara för att jävlas, hahaha...!"
Då blev jag ännu ledsnare. Så nu har jag inte skrivigt på ett tag.

Det jag skulle berätta om iaf var The jobbet. The jobbet är egentligen The provjobbet men jag hoppas att det snart kommer att vara The jobbet. Det är telemarketing för Svensk Säkerhetstjänst och är väldigt tråkigt för ganska dålig lön men det står jag ut med. Jag vill ha det. Jag vill ha skor.

  Jag vill ha den skon. Och den andra också då
Fruktansvärt fina och lagom hög klack och alldeles alldeles underbara. Fast dom är snyggare på.
Mmm,..skor. Checka "lets get some shoes" på youtube. kul.
Oh, när youtube ändå är på tapeten; Checka mina favorit grabbar The flight of the conchords o lyssna på oförglömliga hits såsom Jennie, Albi the rasist dragon och Think about it

På tapeten är ett mysigt uttryck. Och svänga sina lurviga.
Man blir ju helt gla i själen liksom.



Attberopå jobbet så var den första människan jag ringde till död.
Det var inte så obehagligt som det låter. Det var ganska lustigt. Jag skrev en väldigt lustig anekdot om det
i mina försvunna inlägg. Men det ska jag inte göra om.Jag tror den för otur med sej.

Egentligen måste jag plugga. Jag ska. Sen. Jag är bra på att skjuta upp saker och ting.

Och sen som avslut så måste jag berätta om helgen.
(det är typ tradition liksom typ)
Det var jag, Dan, Agnes, Hanna, Ch, Man utan namn och vin,
Och sist men inte minst; PICTIONARY. Kanske världens roligaste spel.
Iaf så var allt väldigt tillfredställande och trevligt.

Nu ska jag plugga. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0