09.50

Jag började för 50 minuter sen. Tydligen hade jag inte studietid utan arbetspass,vilket egentligen är exakt samma sak förutom att man tar närvaro på arbetspassen. Jag bestämde mej snabbt för att inte låtsas om detta lilla missöde och ta det lugnt o "surfa på internet" istället för att springa till tvärbanan och komma försent. Jag kan lika gärna kommma nästa lektion. 

V har inga ägg kvar. Det är väldigt tråkigt. Jag tror jag ska göra en lista för att bearbeta min sorg.
(Det här med listor är ju som sagt lite av min nya grej.)

Tråkiga saker:
Vi har slut på ägg.
Min dåliga bok blir bara sämre och sämre
Jag är fortfarande pank och har inte skrivigt på min hemtenta

Bättre saker:
Jag är ganska snygg i håret(jag gav mej en hemmaklippning i present)
Idag ska jag träffa Jessica o ge henne en stor kram för att hon har fyllt arton
I helgen ska jag träffa Emmelie Eriksson som jag inte har sett skymten av på  nästan hela sommaren.

Såhär såg Emmelie ut i somras då vi roade oss med vindruvor.
Hon är som alltid, vacker som en dag.

En annan människa jag inte har träffast på länge och saknar på fryshuset är den femte partnen
i "The fittfighters", Sara Källen Lindh. Hon får också en bild, bara för att hon är så snygg.


Nu ska jag göra en macka och sen springa till Tväris.
Jag gillar tväris. Vi har en fin relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0