En ytterst bakfull och vacker måndag

Yes,jag lyckades hitta mitt långa inlägg. Känns bra. läs nu.


Igår fyllde Dan arton och det var kalas i ängsvik. Det var en oerhört mysig och tiltalande tillställning med vin, mat och tårta. Dan var glad och fick massa bra och användbara presenter, vilket är brukligt på sådana dära fördelsedagskalas. Jag och amanda gav honom en t-tröja med ett mycket sanningsenligt och brutalt tryck. Om jag hade ett kort på den så skulle jag ha lagt upp det

här här här här
här här här här
här här här här
här här här här
här här här här
här här här här

här här här här


Tyvärr har jag inte ett sådant kort.  Födelsedagen resulterade senare på kvällen på little persia med avsevärda mängder av alkoholhaltiga drycker. Sen kommer en kort minneslucka där jag inte kommer ihåg hur jag tog mej ifrån persia till mariatorget där en mycket road pojkvän väntade.
Dan, om du läser det här så ber jag om ursäkt för vad jag nu kan ha sagt eller gjort under den tiden minnet inte var på topp. Eftersom födelsedagen inträffade på en söndag betyder det att nästa morgon är det måndag.
Jag vaknade motvilligt och ilsket och kunde ha mått så mycket bättre än vad jag mådde för tillfället  men var en mogen och ansvarsfull männinska och lyckades ta mej till skolan bara en timme försenad. Träffade silje och var retarded resten av dagen. Som hon skrev i sin blogg så var träden doppade i höst. Här har jag en mycket vacker bild på det hela.



Iaf så bestämde vi oss för att lektionen efter lunch var onödig så vi sorterade bort den ur verkligheten och begav oss till fimens förlovade land hemma hos mej i en mycket bekväm soffa.


Såhär söta är katterna nu btw

Fast nu ska jag göra en lista. Jag har varit dålig med det dom senaste inläggen.
So here it goes once again folks

Lista på saker som är bra just nu:
Gogol Bordello
Thé
Silje
Min nya väckarklocka som inte fungerar men som är så jävla het i alla fall
Att Dan är arton
Att jag inte har några pengar som jag slipper oroa mej över att köpa bra saker för/spara så att när jag väl har typ tio kronor så kan jag köpa en helt onödig men kickass läcker ofungerande väckarklocka för.
Jag har inga skulder till min broder för tilfället

Saker som inte är bra just nu:
Jag har inga pengar vilket återigen betyder inga cigaretter vilket iofs är bra i cancersyfte
Allt med baksmälla att göra vilket innefattar söndagar och för mycket vin
Alla som jag tycker om som inte är arton
Krig
slemhosta
inlärningsmål läxa som inte är påbörjad till förmån för bloggskrivande och bilddagboksinläggamde


Puh,vilken lättnad:)
Nu ska jag lägga datorn ifrån mej och läsa da vinci koden för tredje gången och fundera på varför det finns så få
erkända kvinnliga konstnärer och varför statyer/målningar på kvinnor från antiken var totalt hårlösa.
Sen ska jag drömma om en varm dusch i morgon som tvättar bort min roadkill/courtney love på avgiftning look.

På återseende kamrater

Kommentarer
Postat av: Silje

Tone,du är bäst på megalånga inlägg! Och väckarklockan var astuff. Och varför är inte du i skolan? Eller ärdu kanske det? Den härtatorn är cp, det är svårtatt göra mellanslag.
PÄZZAAAAHHH :**

2007-09-19 @ 10:06:09
URL: http://shakee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0