.....

Det är fredagskväll och jag är sjuk. och miserabel. och nykter. Det är inte så kul som det låter.
Varför gör det ont i öronen när jag är förkyld? Det är dumt. Och vad händer egentligen om man skulle släppa ett ägg på solen? Smälter det? Går det bara upp i rök? exploderar det? Jag har hakat upp mej på ägg, jag vet. Min pappa hakade också upp sej en aning idag, Han o brorsan var  på middag hos mej och morsan idag.

Det här är min far och min bror
Vi,som den lagon disfunktionella familjen vi är, försökte diskutera vegitariism (kan man säga vegitariism?)
och min pappa hakade upp sig att vegitaerianer får speciell mat bara för att dom inte vill äta djur. Han hävdade att om det skulle vara på det viset så kunde man säga att man bara åt kött och bli särbehandlad i skolan.
(måste tillägga att min fader inte har någonting emot vegiterianer eller veganer what so ever men han fastnade lite i sitt eget speciella sätt att sänka) Min käre fader sa att dom skulle kalla sig köttiterianer och säga sej bara kunna äta oxfilé.

jag är trött och har huvudvärk och hosta. det är jävligt synd om mej. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0