Idag var också en dag

Jag hatar chigong. Jag klarar verkligen verkligen inte av det. Vi fick prova på det för andra gången idag på
fysisk teater lektionen. Redan efter kanske en minut kommer ångesten krypande och jag blir helt varm och obehaglig i hela kroppen, känns som jag håller på att ramla. Och det värsta är att ångesten försvinner inte på ett bra tag, den sänker min energi under resten av lektionen och jag kan inte göra mitt bästa. Jag ska aldrig mer testa chigong. Undrar om det ens stavas chigong. det är inte något jag planerar att ta reda på. Fy fan.

Fast tidigare på dan var det bättre. Rent av bra. Vi tog kort. Så här följer en mycket vacker bildserie om två (tre med mej själv) vackra människor:

                                   
                                 Silje gör "hunden"                                                   Hot stuff. snygg prilla också      

    Jag o Jessie. Vi tycker om varandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0