Jag vill också vara bloggfitta

Jag tillängnar mitt första blogginlägg till Dan. Hej Dan. Vi får se om det blir bra eller anus. Att beropå anus så vill
Dan smuggla knark i mina kattlarver. Det får han inte. Mina kattlarver är heliga.
Min blogg kommer att handla om alla dom viktiga sakerna i livet. I mitt liv iallafall.
Jag heter Tone. (Det här är min presentation)
Jag är arton år. Jag gillar bland annat vitlök, kattungar, berusning, cigaretter, musik i alla dess former, teater, film och kärlek.

.
Sähär såg jag ut för några veckor sen.
Jag är ganska lik mej skulle jag tro.


Jag är inte norsk. Silje därimot är jätte norsk och pratar norska.
Jag kan bara försöka härma väderflickan.
Hon heter också Tone. Läskigt,jag vet.


I morgon ska jag skriva mer hade jag tänkt men vem vet,
jag kanske blir överkörd av en skolbuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0