Kväll

Hemtenta klar. Trött. Fast hyfsat nöjd.
Mamma gjorde potatismos till middag och sen pratade vi konst.
Mysigt. Min mamma är mysig, hon är en glad liten studsboll.
På sönda fyller Dan Jansson år. Då blir det kalas i Ängsvik och sen krog i Staden.
Det ska bli feting kul. Fast jag har inga pengar. Jag ska fråga pappa. pappa är snäll.
UUUAAH. jag är trött och mår inte alls bra nu. Jag har fortfarande den där äckliga qigong effekten i systemet.
(jag kom på hur qigong stavades iaf) Jag vill bara sova.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Trevlig blogg du har Tone :D Och trevligt att jag är länkad oxå :p

2007-09-14 @ 14:52:44
Postat av: Anonym

Du är duktig Tone! :* Det är jag också.

2007-09-16 @ 11:31:16
URL: http://shakee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0