Oh yeah

Yes! Yes !Yes!
En fråga av fyra klar på hemtentan från helvetet, som jag har döpt den till i ren frustration.
Jag är bra. Nu jävlar händer det grejer.Fast jag måste bli klar innan klockan åtta, då börjar top model.
(där dog min coola image som jag har jobbat hårt på genom åren)

Idag har jag även köpt batterier till kameran, så snart kommer det massa läckra bilder upp.
Nu ska jag fortsätta. I'll Be Back.


Klockan är 23:22. Har sett på Top Model och skrivigt klart två av fyra frågor från hemtentan från helvetet
Imorgon blir det pistol-mot-tinning-pluggande bannemej oh yes oh yes

Idag var det mysigt i skolan. Jessica och Silje är dom finaste människorna.
Dom är så mjuka och vackra. Jag ska ta kort på dom och titta på innan jag ska sova så jag drömmer vackra drömmar. mumsfillibabba dom hetingarna.
Nu ska jag gå och lägga mej och läsa mer på min tråkiga bok där kärleken tog slut och det snart blir krig.
det känns uppmuntrande.

Kommentarer
Postat av: bror

va duktig du är som pluggar, skulle aldrig orka :)
måste bara säga att det finns inge värre än när äggen är slut.

2007-09-12 @ 00:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0