Väckarklocka

Klockan är nästan nio på morgonen och jag måste visa min kickassläckra trasiga väckarklocka


Jag är en crazy cat women. Eller jag kommer bli iaf. Typ ha 200 vanvårdade katter och gå omkring o kedjeröka o tala i tungor. Min framtid är ljus som en nyskalad apelsin.


Min goda vän Ylva ska tatta sej. Jag har paxat plats brevid henne så jag kan se när hon lider och mata henne med godis. Det ska bli roligt. Jag ska göra tattis numero två när jag är rik. Ska måla in en scen i Bröderna Marx At the cirkus på fotvristen. Alltså inte hela scenen då men bara en bild. Det är regn,en säl och ett paraply. Det kanske inte låter så mycket för världen men jag kirrar en bild när den är gjord. Nu ska jag snart till skolan. Idag ska jag vara bättre än igår. Fast jag har inte gjort mina inlärningsmål... Det är en dålig början på vad som kan bli en bra dag. Det vet jag ju inte, men jag tänkte vara optimistisk. Allt ordnar sej nog.
över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0