22:11

När jag kommer ut ifrån detta helveteshål så kommer jag väga hundra kilo och rulla fram.
Det enda jag gör är att sova, äta, läsa och kolla på tv.
Och äta.

En av mina mediciner gör att jag har en metallsmak i munnen hela jävla tiden och då
äter jag massor för att få bort den. Plus att den glada lilla studsbollen och den heliga fadern tycker så
synd om mej att dom köper glass och godis och pizza till mej. Man kan ju inte säga nej liksom.


Hej Tjockis.

Pappa tog med sej No country for old men idag också.
Fast han gick ut när det blev för mycket blod.
Fegis.

Den var lite seg men ganska okej.
Jag somnade lite i mitten, men det var nog pga all smärtstillande.

Hejdå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0