A beautiful mind

Gick på tv nyss. Det är inte ofta jag grinar när jag ser på film, men när alla lägger pennorna på bordet framför honom och när han sen håller tal på nobelfesten då rinner det flodar nerför mina kinder.
Och så gråter jag när Mister Burger dör i en annan film också men det är en annan femma.

Annars mår jag skit. Har tydligen fått bältros till råga på allt, Det är sånt som gamla och hivsjuka får informerade min mustashprydda doktorska idag. Min kropp är såpass trött och nedbruten att ett slummrande virus har vaknat i min kropp och ger sej till känna  genom smärtsamma fula äckliga utslag.

Jag fick bedövningskräm men det funkar knappt.
Jag är lite bitter.

Idag skulle vi städa på årsta(Något jag faktiskt verkligen såg fram emot)
men sen så gick jag och silje och köpte ägg och sen vometerade jag så det kändes säkrast att stanna hemma.

Jag har sett på tv. Mycket.
Imorgon ska jag till doktorn igen.

Det är min nya grej liksom.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Agnes

åh tone, jag tycker så synd om dig. mamma pratade om bätlros (eller vad det heter) igår, en pojke på hennes dagis hade det, han fick ligga på sjukhus flera dagar (fast han är 4 år och inte 19).
men det är äckligt och du måste ta hand om dig, jag kan också ta hand om dig om du vill.
krya på dig!!

2008-04-14 @ 09:45:59
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: nadja

vad jobbigt! hur länge brukar det vara? hoppas du verkligen blir bra snart.

och jag ville så gärna komma på eran föreställning men jag hade inte någon tid alls eftersom jag hade fullt upp med mina arbetsprover (är i amsterdam nu för att göra typ intagningsprov till en konstakademi).

stort krya på dig!

2008-04-15 @ 13:59:57
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0