blues

Jag är lite sådär halvdepp ikväll.
Jag blir det ibland, på kvällen mest.
Det blir som ångest som lite diskret smyger sej på och tar över och så blir jag sådär tyst.

Jag blir ledsen på mej själv när jag blir så. Det känns så onödigt.
Jag äter chips.
Och mamma är arg på mej för att jag inte städar hemma, knappt mitt eget rum. Jag förstår det.
Men jag tar inte tag i det.
Inte i något.

Jag blir så trött på livet ibland.

Jag vill ha närhet och kärlek och trygghet ibland också.
Speciellt när jag mår såhär.

Min näsa flagnar.
Jag vill ha pucko.
Eller kanske coca cola.
Fast mest pucko.

åh.

Kommentarer
Postat av: Agnes

en gång var jag i thailand då brände jag näsan sen flagnade den sen brände jag den en gång till sen flagnade den. jag såg ut som pinocchio då.

2008-04-29 @ 09:56:27
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0