Cirkusprinsessa


Idag var min mamma en utomjording och gick omkring i köket i sin bruna nattdräkt och dansade och sjöng på
hittipå-ryska. Det var fint. Idag ska jag skriva klart mitt projektarbete. Det lär ju gå bra.

Igår hälsade Agnes på mej i min enkla boning.
Det var trevligt. Och varmt i luften liksom,

Sen lagade den heliga fadern middag åt mej.
Tack den heliga fadern.
Sen kollade jag på Erin Brockowich och drack cola.
Det var en röjig fredag.

Ikväll ska jag till Agge och äta sushi med lite folk,
Jag hoppas jag fortfarande vet hur man umgås.
Annars blir det pinsamt.

Hejdå.


Nu har jag ätit nudlar. Är lätt illamående.
Men har äntligen kommit igång med skrivandet.
Det ska bli en historia om Calle.
Nu tar jag en paus.


Historien om Calle fortsätter.
Men vem är det som ringer på Calles dörr?
Om det är någon som vet så säg det gärna.

Dom ringde från sjukhuset nu.
Dom har ingen aning om vad det är jag har/hade(det börjar bli bra nu)
Hon hade aldig sett det tidigare sa hon.
Trist.

Men vem ska Calle träffa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0