Den goda människan i Sezuan

Jag har ont på hela högersidan av kroppen.
Jag vet inte varför och det stör mej.

Vi repar mycket nuförtiden. Men igår så fick jag iaf träffa Agge och Dan på Little Persia en snabbis.
Det var mysigt.

Se oss på årstateatern fredag klockan 12:00 eller 19:00
Eller på Lördag samma tider.

På lördag är allt över.
Jag undrar hur jag kommer känna mej då.
Lättad och ledsen och glad och trött och pigg tippar jag på.
Sen blire party på Årsta kvarterskrog!

Idag har jag sovmorgon. Det är inte varje dag man får sån lyx.
Jag drömde om att alla var gravida.
Hanna i min klass var lika liten som en melon och höggravid, vi klättrade i stora tygberg och
Bella,kvinnan av pur onska stod neranför och skrek på oss.

Det var mysko.
På teatern är det trendigt med stora magar.
Elias har, Amanda har, Felicia har, Emelie har.

Jag vill också ha.
Pot Belly.
image79

Nu ska jag springa till tväris.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0