En ypperlig dag och natt gånger två

Idag vaknade jag jätte tidigt typ halv tio av att Silje ringde och pratade om uppsala.
Jag ska till uppsala idag. Med Amanda och hennes norrlänningar. Det ska bli alldeles ypperligt vill jag tro.

Idag vaknade jag inte bara tidigt, jag vaknade jävligt nöjd och bakfull också.
Igår var först jag o Jessie på Arken och drack vin på uteserveringen. Sen kom Jessies
raggarkompis Robin dit i sin Amazon.

Han var rolig den mannen, med brylkräm och skinnväst och raggarmustash och hela baletten.
Jätte töntig och full av ordvitsar men mycket snäll och rar.
Och så tror jag han är fruktansvärt betuttad i Jessie. Det är roligt.

Vi satt iaf på Arken tills det stängde och sen knallade vi vidare till Vampire Louge och satt i o drack öl under
en mucho upphetsande porrbelysning.

Sen stängde det men då var vi way to pepp på livet så vi satte oss i Amazonen och med varsin cigarett i mungipan och rockabilly på högsta volym cruisade vi vidare till någonstans på stureplan.
Varför vet jag inte men jag hade kul som fan.
Blev uppraggad av sliskiga män. Fast det var kul, fick en egoboost som sitter kvar skitbra idag.
Sen cruisade vi hem vid tre och jag blev avstäppt vid dörren och satt sen och käkade chips i sängen och var nöjd med livet.

Sen idag blir det alltså uppsala. Jag är glad.
Jag tror det blir en bra dag idag.

En ypperlig dag

Nu kom jag på massa smarta saker. Jag ska inte skriva upp allt smart jag kom på,
dem ska jag använda för att bli kung.

Tex att nysa är ju nästan exakt som att få en orgasm. I näsan. En näsorgasm.
(okej, jag hade massa bra idéer när jag gjorde kaffe men nu glömde jag bort alla)

Igår skulle jag ha bakat med Agnes, men min mamma släpade mej runt hela stan för att hitta ett matställe med uteservering i solen så jag trodde jag trodde att agnes åkte hem så jag stämde träff med Jessie, sen visade det sej att agnes inte alls hade åkte hem. Jag kände mej dum.

Agnes, min sockerpulla, jag vill verkligen baka fina kakor hos dej snart!
På torsdag kanske?
Eller den 1a?
Är det på torsdag?
(Det är till Agnes)

Jag vill vara fin idag. Vad ska jag ha på mej? Oh!

Kommentarer
Postat av: siljepullan

näsorgasmen kom jag på för lääääääääääängesen!!!!!

2008-04-30 @ 11:49:32
Postat av: Agnes

jaha men det vill inte jag ditt cp.
eller okej, den första.
men jag var i humlegården igår.
men torsdag?
efter att jag har skrikit rösten hes på demon.
om du inte är i uppsala då, uppsala liksom.

2008-04-30 @ 12:41:20
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0