Fyrkantiga ögon

Idag var jag på sjukhuset igen.
(det är som sagt lite av min nya grej)

På sjukhuset fick jag reda på att jag inte alls hade bältros eller en infektion utan någon typ av virus.
Jag har iaf fruktansvärda smärtor. Igår lyckades jag somna halv fem på morgonen. Fast jag tog en sömntablett.
Sjukhusen säger fel hela tiden.

Fast jag fick piller. Starka piller.
Jag åt dom när jag kom hem och sen sov jag djupt och missade top model.
Dom hjälper lite men jag kommer vara sjuk länge. I kanske en vecka. Och ha lika ont.
Ibland gråter jag lite för att lätta på trycket. Det hjälper inte så mycket.
Då tar jag tabletter. Och somnar.

Jag vill sova tills jag blir frisk.

Jag har inga pengar på mobilen.
Ring mej och säg att du tycker om mej.
Jag tycker synd om mej själv.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: nadja

vart har du ont nånstans? jag kan inte ringa dig för jag är i holland men jag tycker JÄTTEsynd om dig!!!

2008-04-16 @ 09:58:31
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: bertolomeus

jag tycker synd om dig. jag har inte ringt, lite för att jag inte riktigt vågar för jag vet inte hur jättesjuk du är, men så kan man ju inte tänka. jag ringer dig imorrn skulle jag tro. undrar du vem jag är?! nnnnneeeeej, dwet är berto! lomeus. Lingås.

2008-04-16 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0