Hej hej hangover.

Hej hej misärmorgon.
Idag är en sån dag där man önskar att gårdagen inte existerade.

Från början var det fantastiskt, som det brukar vara.
Mösspåtagning och klassfolk i tanto med ganska ljummen men ack så välsmakande öl.

Sen blev jag full som en kastrull med Jessie och vi
hittade några grabbar med en lägenhet som vi hamnade i.
Vad vi gjorde där vet jag inte.

Jag var iaf full och fick på ett kick sån där oförklarlig ångest över livet.
När jag har fått det i det förflutna så har jag alltid haft Hugo att ta udden av det,
men nu hade jag ju inte det men jag, min dumma jävel ringer honom ändå. Och sen lägger jag på,
och han ringer upp och jag skickar ett sms där jag skriver att jag inte vågar svara.

Sen skickar jag följande sms:
Jag vet inte.
jag vet inte är du på ace?

och sen:
Okej. Jag. Fan.
Jag ville bara känna någonting.
Jag är inte kär i dej.

Det hade jag skrattat åt om det inte hade varit jag.
ÅH!
Jag blir så arg på mej, jag vill ju inte ens träffa karln.
¨
Sen som en liten snygg finnish, när jag är påväg hem vid tiotiden så möter jag
min kära moder. Jag är fortfarande i ett mycket vingligt stadie tål att upprepas.
Sen vet jag inte så mycket, vi åkte iaf tvärbana tillsammans och pratade.
Hon frågade om jag var berusad.
Jag sa ja.
Hon sa det märks.

Sammanfattning.
Jag blev full som en apa.
Jag smsade och ringde mitt ex som jag verkligen har kommit över.
Jag åkte hem klockan 10 på kvällen.
Jag träffade min mamma.

Idag mår jag inte bra.

Jag kör en sex and the city och ligger i sängen och skriver. Fast utan dom snygga kläderna.
Utan kläder överhuvudtaget faktiskt.
Eller nej, jag har mina Student 2008 trosor. Stora och bekväma saker.
Kanske det enda i mitt liv som är fint idag.

Nu fick jag ett påtrngande behov av Coca cola men jag tvivlar på min förmåga att ta mej ur sängen.
Jag tror inte jag kan på riktigt.
Och jag tror också att Jessie har gett mej en till bula igår när vi skulle
göra cirkuskonster. Eller när jag slängde mej på random folk i Tanto.
Det var roligt men inte så uppskattat skulle jag tro.

Min enda plan idag är att köpa cola. Om jag gör något mer så borde jag få ett pris.

Jag har en vän som säger så bra saker. Agnes Stuber heter hon.
Nu ska jag citera Agnes. Det är roligt. Det blir som citat i citat liksom:
"Jag älskar när folk citerar mig, jag vill klä av mig naken varje gång nån gör det"

Nu ska jag försöka ta mej ur sängen.
Hejdå.


Nu är klockan kvart i två och allt känns bättre.
Jag har ätit sju ägg, en coca cola, en sprite och en fanta.
Jag har pratat i telefon med Agnes och Dan och Sara den rara. Dom fick mej att känna mej bättre.
Jag har planerat parka med Dan och Anton. Vi ska grilla häst.
Nej, kanske inte häst men kanske majskolv.
På Sziget fanns det majskolvsstånd som öppnade jätte sent. Vi brukade äta tre-fyra stycken.
Det var det godaste som fanns. Förutom Hod dogs då.

Jag ringde tydligen Sara den rara igår och berättade hur mycket  jag tyckte om henne och hur
alla skrattade åt mej för jag var full. Jag skrattade när hon sa det. Tänkte typiskt mej.

Nu ska jag ta filmjölk med kanel och müsli, sen ska jag duscha. Jag vill ha en duschmössa.
Puss på er

hej hej. Nu är klockan kvart över fem.
Det regnade så det där med parka är en dålig idé.
Fast jag ville ju så gärna.

Det ordnar sej nog ändå ska du se.
Jag vill ha mat. Jag har inte mat.
Hoppas mamma kommer hem snart.
Fast ändå inte. Det känns lite pinsamt.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0