Jazzbox

Hej jag har svårt att sova.
Jag äter chips och söker jobb och lyssnar på Zappa.

Idag ska jag baka hos Agnes men först ska vi gå på Andy Warhol med Dan.
Jag har sett den. Men jag kan se den igen.

Jag vill fortfarande ha pucko och coca cola.

I förrgår så åt jag och Silje tender tomato i kartong. Och pucko.
Det var vackert.
Sen sov hon här och jag gjorde frukost på morgonen.Matchande.

Igår parkade vi litegranna innan det blev kallt. Och lite när det var kallt också.
Vi pratade om män med tighta byxor. Det måste bli problem kom vi fram till.

Jag hittar inget jobb.
Någon som vet något?

Zappa hade fyra barn. Dom hette Moon Unit, Dweezil, Ahmet Emuukha Rodan och Diva.
Det är ganska orginellt.
Sen sa han ganska bra grejer också:

  • Om musikstilar  "Jazz is not dead.......it just smells funny"
  • Om Gud "After all, he [God] wrote this book here, and in the book it says he made us all to be just like him! So if we're dumb, then God is dumb - and maybe even a little ugly on the side."


  • Jag hittar fortfarande inte jobb.

    Jag har druckit kaffe och målat naglarna i en guldgrönglittrig nyans.
    Och sen har jag läst tidningen också.
    Snart ska jag ta en dusch och sen ska jag köpa antingen en pucko eller en coca cola och äta nudlar.

    Om 8 dagar så åker vi till London.
    Jag längtar.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0