Kaffe med två sockerbitar

Hej. Jag dricker kaffe för första gången på gud vet hur länge.
(Fast nu ska vi inte blanda in gud i det här)

Det är iaf ett friskhetstecken för mej.
Och så har jag riktiga byxor på mej istället för äckelmjukisbyxor. Och bh. Och tröja.
Vilken förändring!

Idag kommer Agnes hit och ska hänga tills hon börjar jobba.
Och så är det sol. Ordentligt med sol.

Today is sunshine day
(Har jag nämnt att jag älskar min klass?)

Mina utslag börjar dra till retrett.
(Det betyder att dom börjar ge upp eller hur)

Jag vill promenera. Agnes ska promenera med mej.
Det känns bra.

Igår natt kunde jag inte sova och fick hemska tankar om livet.
Man får det ibland. Jag får det när jag inte kan sova.
Typ att Ingan tycker om mej, jag aldrig kommer att bli kär i någon igen, att jag är ful.
Dåliga tankar.

Idag känns allt mycket bättre.
Möjligheterna är oändliga.

När agnes kommer ska hon få frukost.
Fast hon har iofs antagligen redan ätit lunch.
Hon ska få frukost iaf.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0