Kapsylinsamling

Idag så var jag bra. Jag började städa mitt rum. Gick på promenad med brorsan och åt glass
och skrev lite på "Calle".

Sen såg jag Simpsonsfilmen. Var sådär.
Snart ska jag möta Jessie o äta Pizza. Den heliga fadern betalar.
Den heliga dotterna glad.

Hej, jag är informativ idag.
Jag såg en bild på Agnes Kakor. Hon erbjöd sej att baka till min studentmottagning,
jag tycker att hon är sötast i världen.

Jag vill vara prinsessa på alla studentskivor.
Jag vill vara prinsessa jämt.
När jag var 14 så ville jag vara prinsessa bara för att vara punk och avsäga mej tronen.
Nu vill jag bara ha rosa klänningar med tyll och ett sådant där prinsesspö.

Jag vill till Ace på fredag, men Hugo ska dit och jag vill inte krocka med honom.
Jag vill kunna slappna av och inte tänka på någonting alls.

Idag har jag slutat med smärtstillande.
Jag har ont men jag överlever.

Mitt ansikte somnade idag. Bara sådär.
Fruktansvärt konstig. Det liksom stack i hela vänstra sidan.

Min kropp är underlig. Jag förstår mej inte riktigt på den.
Nu ska jag ta på mej skorna och gå o möta Jessie.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0