Marsipanform

Nyss tänkte jag skriva ett blogginlägg om saker min katt gör.
Sen kom jag på mej själv att jag faktiskt tänkte skriva ett blogginlägg om saker min katt gör.
Ibland känner man sej sorglig.
Jag skyller på att jag repar mycket och resten av livet har pausats av pga av det.

All work and no play makes Jack a dull boy
Lite så.

Det är nog det här med karlarna, eller lack of them.
Jag har ju slutat med sånt.
Jag blir så irriterad på att det är det 70% av våra samtal handlar om.
Män. Det här ständiga behovet av bekräftelse.

Jag ska klara mej utan det.
Jag behöver det tror jag.

Fast jag gillar verkligen män.
Det gör det lite svårare.


I morgon så har dansarna sin slutproduktion.
Det ska bli så jävla kul o se.
Att få ett avbrott i allt repande och bara få titta och njuta för en gångs skull.
Och våra dansare är grymmast<3

Någon som vet någon rolig blogg eller sådant förresten?
Nu ska jag sova mellan rena lakan.
Like heaven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0