Och framför allt...var god.

En dag innan premiären så får jag feberkänningar på genrepet.
Hög feber när vi slutar klockan nio.
Åker till södersjukhusets akutmottagning vid halv tio. Smärta och gråt.
Slussas runt till olika avdelningar och tas obehagliga prover på tills klockan tre.
Mer gråt.

Men sen fick jag iaf antibiotika.
Dom tror att jag har någon sorts infektion i kroppen.
Min kropp har som alltid världens bästa timing.

Det finns så mycket jag vill berätta om idag.
Vi hade premiär och jag spelade ändå med kroppen fullpumpad av medicin.
Över 12 timmar på årstateatern, det är inte utan att jag är lite stolt över mej själv.

Det gick bra.
Jag är så nöjd och stolt.(över alla mina underbara klasskompisar)
Jag ska skriva mer sen.
Nu ska jag verkligen sova..

I morgon kör vi igen.
Kom dit.

Klockan 12:00 på årstateatern, gå av vid valla torg och följ stigen uppåt.
Eller klockan 19:00, samma väg där.


Kärlek i massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0