skaldjursmuffin

Först och främst måste jag säga att Charlotte Perelli ser ut som en man. En transexuell botoxman.
Det är läskigt.

Sen så var jag på teatern idag och hade ett samtal med Kristina.
Hon sa så fina saker, typ att jag har en komisk talang och massa annat.
Jag satt och nästan rodnade och blev så glad så glad.

Sen satte vi återigen igång med tre systrar, det tycker jag är jävligt kul.
Jag ska få spela en syster. En syster med tyngd. Det är en fin kontarst från att bara spela hysteriska tanter.
Fast jag gillade mina tanter.

Nu ska jag få mat.
Strax tillbaka.



Jag har ett dilemma. Ett fredagsdilemma.
Jag vill verkligen till ACE ♥ FIGHT CLUB på fredag.
Jag vill.
Men enligt facebook ska Hugo vara där.
Jag hatar facbook.

Det kanske är jätte töntigt av mej att bry mej om han är där eller inte
men jag vill faktiskt inte träffa honom. Inte för att jag inte är över honom eller så,
men jag kommer inte kunna slappna av.

(Jag brukar inte planera saker och ting egentligen men nu har jag inte varit ute på så länge så
nu har jag ett märkligt behov utav det)

Fast först ska vi parka om det är fint väder.
Jag gillar att parka.
Fast jag är bränd.

Jag gillar också allhuset.
Och öl för 29 spänn hela natten.
Och att alla indekids ser likadana ut på något sätt.

Nu ska jag gå o lägga mej för i morgon ska jag faktiskt till skolan redan på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0